Η Πρωτομαγιά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τους εργαζόμενους και τα συνδικάτα, είπε στο ΕΡΤNEWS
Κατηγορία: Κοινωνία
Με τη σύμφωνη γνώμη του Δήμου Ηγουμενίτσας, όπως προκύπτει από τις αναρτήσεις του Γενικού Γραμματέα
Ούτε ο Δήμος, ούτε η Τροχαία, ούτε το Λιμενικό… Το Εμποροβιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσπρωτίας (!!!) είναι
«Άρχισαν τα όργανα» από τα νέα αφεντικά – Θα έρθει και η σειρά των Συβότων,
138 χρόνια από τον αιματοβαμμένο, ηρωικό αγώνα των απεργών του Σικάγο το 1886, 130 χρόνια
Ο Δήμος Ηγουμενίτσας ενημερώνει τους Δημότες του ότι τα γηπεδάκια της οδού Γράμμου θα παραμείνουν
