Το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Ηγουμενίτσας συμμετείχε στην Επετειακή Διαδικτυακή Εκδήλωση για την Άνοια της
Μονάδα Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών Ηπείρου ονομάζεται ο νέος Φορέας που προέκυψε από την συνένωση του
Τους απολύουν με… SMS και δύο μήνες πριν λήξουν οι συμβάσεις που έχουν υπογράψει. Πρόκειται
Το αλαλούμ που επικρατεί στις σχέσεις μεταξύ της ΔΕΥΑΗ και των εργαζομένων της, αναδείχθηκε στη
Μετά από αρκετά χρόνια σιωπής, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας τη
Με δύο ακόμα σεμινάρια, στις 16 και στις 23 Μαρτίου 2022, συνεχίστηκαν οι εκπαιδεύσεις των
Το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ηγουμενίτσας του Γ.Ν.- Κ.Υ. Φιλιατών πραγματοποιεί δράσεις αγωγής υγείας και ευαισθητοποίησης
Κομβόι στρατιωτικών δυνάμεων αποβιβάστηκε τα μεσάνυχτα της Κυριακής στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Το κομβόι αποτελούμενο
Όλοι στην πανελλαδική απεργία Τέταρτη 6 Απρίλη! Όλοι στη συγκέντρωση στις 10πμ στην Πλ. Δημαρχείου
Δύο από τα έργα εκσυγχρονισμού των αρδευτικών δικτύων σε Άρτα και Θεσπρωτία, που έχουν ενταχθεί
