Έντονη αντιπαράθεση έχει προκαλέσει η κατάσταση του στόλου οχημάτων του Δήμου Ηγουμενίτσας, μετά τις σοβαρές καταγγελίες του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Θεσπρωτίας και την απάντηση που εξέδωσε η δημοτική αρχή.
Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Εργαζομένων κάνει λόγο για οχήματα που κυκλοφορούν με εκτεταμένες φθορές και ελλιπή συντήρηση, υποστηρίζοντας ότι η κατάσταση δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πολίτες. Αναφέρει, μεταξύ άλλων, φθαρμένα ελαστικά σε βαρέα οχήματα, προβλήματα στα φρένα, διαρροές στα υδραυλικά συστήματα απορριμματοφόρων, βλάβες σε μηχανήματα έργου και ακινητοποιημένα οχήματα στα αμαξοστάσια. Το σωματείο υποστηρίζει ακόμη ότι πρόσφατα απορριμματοφόρο ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στα φρένα και ζητά την άμεση απόσυρση από την κυκλοφορία όλων των οχημάτων που παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες, την αντικατάσταση των φθαρμένων ελαστικών και τη διενέργεια γενικού τεχνικού ελέγχου σε ολόκληρο τον στόλο.
Στην απάντησή του, ο Δήμος Ηγουμενίτσας απορρίπτει την εικόνα που παρουσιάζεται, επισημαίνοντας ότι τα περισσότερα οχήματα που αναφέρονται στην έκθεση του Τεχνικού Ασφαλείας της 16ης Ιουνίου βρίσκονται ήδη σε διαδικασία συντήρησης και αποκατάστασης, καθώς τα προβλήματα είχαν εντοπιστεί και από τις υπηρεσίες του Δήμου. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις επισημάνσεις του Τεχνικού Ασφαλείας και ότι το μεγαλύτερο μέρος του στόλου δεν περιλαμβάνεται στην έκθεση παρατηρήσεων.
Ο Δήμος σημειώνει επίσης ότι όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν έχουν περάσει επιτυχώς τον προβλεπόμενο περιοδικό τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ, τονίζοντας ότι δεν τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια εργαζομένων και πολιτών.
Η υπόθεση αναδεικνύει τη διαφορετική προσέγγιση των δύο πλευρών ως προς την πραγματική κατάσταση του δημοτικού στόλου, με το σωματείο να ζητά άμεσες παρεμβάσεις για λόγους ασφάλειας και τη δημοτική αρχή να υποστηρίζει ότι οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.
